Monday, 19 December 2011

Entah :O


Apa aku rasa sekarang? Entah. Irfan? Entah. Parent aku? Entah. Kawan? Entah. Tak tahuuuuuuuuuuuuuu! Sekarang aku rasa macam kosong. Hurmmmm dah lama tak lepak dengan kawan-kawan aku :( Rindu sangat. Aku perlu kan diorang, sebenarnyaa. Aku rasa kosong, sebab dah lama tak jumpa kawan-kawan aku. Haihhhh Bella balik kampung, Iela diam macam tu je :(, Teaka pun diam macam tu jee :( Moshi, entah bila nak lepak dengan dia tak. Hurmmmmmm! 

Korang! Rindu korang lah. Bila rasa lain dengan BF, korang amat diperlukan sekarang. Korang, jum lah lepak :( Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

2 comments: