Saturday, 10 December 2011

Mauu fight ?


Mau fight kah awak? Okay. Kita tengok siapa hebat :D Aku dah letih! Aku kan bodoh, menangis pasal kauu. Sumpah aku rasa macam menyesal gila babi nangis sebab kauu. Ya Allah, bodohnya aku ni -.- Baru sedar*

Awak, suka hati awak lah nak buat apa okay. Asal kan awak bahagia, saya pun akan turut bahagia :) Saya nak awak tahu, saya sayang awak sorang je kay. Miss you. Take care Irfan. Biar kita bawak diri masing-masing ye? Baru tahu erti rindu tu macam mana tu pun kalau awak kisah lah :)

TAKE CARE IRFAN.

No comments:

Post a Comment