Thursday, 15 December 2011

Sunyinya :(


Wehhh, aku sunyi sangat :( Irfan taknak layan aku dah. Ye lah, ni semua salah aku. Padan muka kau Hannis! Serve it -.- Aku sorang-sorang je dalam bilik ni. Aku online, Irfan takda. Aku on skype, Irfan buat bodoh je dengan aku. Sunyi nyaaaaaaaaaaaaaa :( Nak lepak dengan member, baru best kan?

Haihhhhhhhhhhh dah lah boring, macam ni pulak jadi nyaa. Ya Allah, kenapa dengan aku ni? Hurmmmmmm :( Sayang, I salah. I mintak maaf. Please, forgive me. Jangan lah merajuk dengan I lagi. I need someone now :( Irfan...

No comments:

Post a Comment