Thursday 31 May 2012

Just typed it!


Okay, Assalamualaikum :) Hari ni biasa-biasa je. Nothing yang best pun. Boringlah, like usual. Aku sekarang tengah sabar menunggu result UPU yang bakal keluar 18/6 ini. Hmmmmmmmmm dah tahu result, barulah aku senang hati sikit. Haihhh kalau tak, rasa macam buang masa dengan duduk rumah dengan tak kerjanyaaa. Huyyoooo bagus :O

Soooo duduk rumah, bagun je daripada tidur tengok FB, lepas tu tengok drama Korea then memasak. Itu je laa yang aku buat. Kalau ada member ajak lepak, barulah lepak :/ So sad Hanis ni. Irfan? Hahahaahhahahahahaha malas nak kisah. Aku okay je laaaa. Kena marah teruk pun, aku okay je laaaaaaa. Irfan dia dah boleh buat bodoh dengan aku skang ni, lantak dia lah situu. Aku tak sambung belajar lagi, tak tahu perangai aku macam mana pulak nantikan? Tah tah lagi teruk daripada dia, biar! Aku bukan nak balas dendam just nak dia rasa apa aku rasa. Tu jeeee :/

Okay habis about that. Tadi petang aku dating dengan adik aku -.- Pergi Taman Sri Pristana. Takda nak buat apa kaaan, so ajak adik pergi sana. Hahaha orang jogging, kitaorang capturing :D Hahahaha 



Sekian terima kasih. Take a good care of yourself guys. Muah! :*

No comments:

Post a Comment