Sunday 10 June 2012

Just nice~


Hai guys, Assalamualaikum. Hari ni just niceeeeee :D Aku teman Bella pergi Shah Alam je tadi. Dari pagi sampai petang. Then balik, dah boring dah. Tak tahu nak buat apa. Apa lagii, bukak lappy, then usha wall orang, like status orang, photo orang & sebagainyaaa. Lepas tuu tetiba jadi baik nak study SEJARAH -..-

Ada orang cakap " Masukkan Hanis tu cepat sikit aunty, otak dia dah lama dibekukan. Kang susah nak masuk bila dia study dekat U nanti " Pfffttttttt! Lu siapa dol? Grrr aku pun bacalaaa Sejarah. Sejarah lampau di ingatkan kembali harharhar! -.-

Okay lepas tuuu, p bedaaal KFC. Apaaakkk best ahhh! Lepas gak ngidam aku ni, hewhew! :D Lepastuuu balik, then onlineeeeeeeeeeeee, then iron baju mak aku theeeeen nothingg. Okayyy dah! Habis. Haa btw semalam aku pergi Shah Alam, cousin aku ada convo. So aku pun mai laaa, serious semangat naikk! Nak sambung blajaa cepat biar graduate cepat :/ Heeeeeeeeeeeeeeee, angan***





Okay, thats all. Muaahhh!

No comments:

Post a Comment