Thursday 16 February 2012

Luahan :')


Smile! Click :D Khabis! Nak luah pasal apa? First aku sekarang boring sangat. Duduk rumah buat kerja rumah, EVERYDAY -..- Aku dah boleh kahwin dah weh, seriously! Siapa nak kahwin dengan Hannis Zulaikha yang rajin, pandai masak, kemas rumah & basuh baju bagai sila ambil borang di tempat-tempat tertentu. Okay tak lawak! Aku letih you know. Duit upah takda, hurmmmm dah laa takda duit. Haihhh nak lepak dengan member pun susah. Kesian Hannis! Memahami laaa, sebulan RM100 pun aku dah bersyukur. Ibuu niiiiiiiii :/

Then, aku sebenarnya susah nak keluar. Kira macam seminggu tu dua kali or sekali. Teruk kan? Rasa tak macam habis sekolah tapi sekolah rendah lagi HMMMMMMMMMM!! Okay sabar :/ Biasalah hidup ni memang banyak dugaan dan cabaran. So, kita sebagai umat Allah haruslah hadapinyaa dengan tabah walaupun sukar sebenarnya. Aku tak sabar nak sambung belajar, tak kisah lah memana rezeki ALLAH bagi. At least aku ada something nak buat. Ada jugak life, bebas sikit. Ni sekarang duduk rumah goyang kaki. Memasak lah bagai, eeee macam apa HMM

Okay dah, habis. Bye!!

No comments:

Post a Comment