Monday 20 February 2012

Ohh noooo!!


Apa yang ohh noooo nya? -.- Pelik minah ni. Hahaha aku boring laaa, phone kat atas. Irfan dalam kelas. Kejap lagi nak masak pulak. Besok barulah aku nak lepak dengan member aku. Pergghhhh begitu laa life aku, kesiankan? Hmmmm sabar je laaa, nak buat macam mana. Just accept! Setiap hari macam nilah, bosan menemani kuu. Ni kalau " bosan " tu boleh berkata-kata for sure dia pun kata bosan. Haha --'

Aku tak tahu nak ghoyak gapo dah -.- Sekarang aku just menghadap lappy. Nak tahu apa aku akan buat nanti? Okay lepas ni nak masak then mandi, solat dan dan tidurrrrrrrrrrrrrrrr dalam bilik ibu yang ber-air cond. Sedakkkkk ehh :D Haha bercita-cita tinggi ni. Bila nak mula itu aku tak tahu. Hahahahahaha know!! Byeeeeeeeeee! Adioss :P

1 comment:

  1. dan tak lupe , komen komen sama ini kakak juga . HAHA .:D

    ReplyDelete