Friday 24 February 2012

Sedihnya :')


Satu hari Irfan tak contact aku. Sedangkan semalam aku dengan dia gaduh. Sampai sekarang dia tak cari aku. Mana dia pergi? Akhirnya aku yang mengalah call dia jugak, dua kali but dia tak angkat. Apa dia buat? Tiba-tiba dia diam macam tu? Aku risau :( Ke dia dah ada girl lain, please jangan buat aku macam ni. Kalau ada, tell me sayang. I terima but jangan lah dia macam ni, where did you go dear?

Aku gaduh dengan dia, dia tension dengan aku then dia hisap rokok. Aku marahlah sebab dia  tension dengan aku tapi kena hisap rokok? Aku benganglah dengan dia. Then hang up phone macam tu je but dia buat bodoh dengan aku. Satu text pun dia tak hantar dekat aku. Ya Allah, hati aku sedih sangat. Hanya Tuhan je yang tahu sedih aku macam mana. Then sampai sekarang dia tak contact aku. Kenapa? Siapa yang salah sebenarnya? Aku ke dia? Kenapa dia tak cari aku. Kenapa? Last last aku yang mengalah, aku call dia jugak akhirnya but dia tak angkat pun. Apa terjadi pada dia? Ya Allah :'(

Hati aku sekarang ni sedih sangat, risau ada semualah...Irfan, you buat salah dengan I but kenapa kena I yang cari you. You ada kredit kan? Why satu text pun tak boleh hantar? Say sorry ke? Ni you diam. You dah kenapa? Sayang please jangan seksa I macam ni. Mana you pergi? Apa you buat? I mintak maaf?? :'((

No comments:

Post a Comment