Friday 24 February 2012

SENTAPP!


Kalau aku dah post waktu macam ni, kau faham-faham jelah kan? Hihi. Apa yang kau tahu, aku dengan Irfan gaduhkan? So now tadi dah okay dah. Punya berbahas, memaki, mehamun, mengasar dan sebagainya. Akhirnya kami dah okay then dia dah janji tak buat lagi. Alhamdulillah. Tadi dia call aku for 10 09:53 minutes only. 

Seriously kitaorang macam lain. Aku tak tahu lah kalau aku sorang je rasa lain. Aku terasa dengan dia sekarang ni. Kau nak tahu apa yang dalam otak aku tengah fikirkan sekarang ni. " Dia sayang aku ke tak? " , why aku fikir macam tu? Hee perbualan kitaorang tadi buat aku berasa macam tu. Haihhhhh, aku tak tahulah. Aku dah letih nak sakit hati ni weh, serious aku cakap. Letih nak terasa. Hati aku nak sakit, siapa je yang tahu? Siapa je yang kisah? Irfan dah tunjuk belang dia sekarang.

Baru aku faham :) Aku harap sangat, dia tunjuk belang dia tu...jangan sampai aku rasa " hilang " kasih sayang aku dekat dia sudahlah. Aku harap sangat :') Hati aku dah banyak terluka. Aku takut aku tak tahan but I will pretend to be okay. I'm just fine :) Malas nak gaduh, malassssssssssss lah semua. Irfan, careful okay? I takut, I lain dengan you sebab perangai you yang sekarang ni. I takut. So be careful. Loveyou.

No comments:

Post a Comment