Sunday, 26 February 2012

Today!


Hari ni, 27 February 2012 :) Aku dengan Irfan, setahun tiga bulan. Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat weh. Aku sayang Irfan sangat-sangat :') Walaupun asyik, kerap & selalu gaduh tapi kita tetap happy kan syg? :D Gaduh tak pernah lama, tapi kalau hal tu besar memang lama lah cerita dia tu pun 2 hari kut? Yang sampai break tuu. Sayang, I sayang you je. No one else. Hope kita kekal sampai bila-bila. I nak sangat kahwin dengan youu :* InsyaAllah.

Haram kalau kita berpasangan dengan seseorang tanpa niat untuk berkahwin dengannya. InsyaAllah. Kalau ada jodoh tak ke mana. Kan pan kan? Lebbiuuuu! Hanya Allah boleh memisahkan kita. Harap maaf kalau, post kali ni agak jiwang. Takda laa jiwang pun kan --' Hihi Wan Muhd Irfan, i love you so much! Muahh! 

No comments:

Post a Comment