Monday 27 February 2012

SUKA


Saya mengaku yang saya HAPPY sangat sebenarnya sekarang ni :) Sebab apa? Saya dah boleh berSABAR. Alhamdulillah, saya malas nak gaduh. Penat. Dulu, setiap malam bergaduh berpunca nyaa daripada saya yang tak boleh sabar ni. Bila saya dah marah, bila otp memang takda mood lah jawapan dia. So bila dia tanya ke apa ke, saya banyak diam. Then! Mula lah peperangan. " You memang nak diam je ke?! " , " Kalau you nak dia macam ni, better letak lah! " & so on. Now, aku belajar menerima :)

Dia nak main game? Mainlah, takda guna aku nak marah marah. Kalau dia ikut takpe, ni tak dia main jugak. So? Buat sakit hati, better kita diam dan SABAR. Tak dapat nak gayut lama malam-malam? Dulu memang saya akan rasa macam frust but now saya terima :) Dia bukan nak buat apa, dia nak tidur pun. Lainlah, dapat gayot kejap sebab dia nak lepak ke apa ke. Ni dia nak tidur so tak payah nak terasa or takda mood sampai boleh menyebabkan pergaduhan.

Now, kitaorang happy sangat! :* ALHAMDULILLAH. Harap dapat kekal situasi macam ni sampai bila-bila. Amin :)

No comments:

Post a Comment