Monday 27 February 2012

Marah? Tidaklah!


" Asal kau bangun tak text aku? Tu pasal aku call kau berpuluh kali but satu pun kau tak angkat. Ohh boleh pulak kau online kan?! Eeee sakainya perangai. Nampak beno aku je batak nak text kau, kau tak pun. EEE GERAM LAH BABI!! "

Hannis, janganlah marah kay? Relax :) Kalau kau marah gaduh lagi teruk kang. Now kena sabar je, its just nothing! Maybe hari ni hari dia, nanti kau dah sambung belajar macam mana pulak layanan kau dekat dia kan? So, SABAR! Kau marah pun takda guna, dia marah kau balik kan? So fikir je lah, dia tak nak text kau maybe sebab takut ganggu kau tidur ke, tak nak kau bangun ke? Ngee think positive Hannis! 

" Ye laa tuu! Dia tak ingat aku sebenarnya. Eeee babi doe mamat tu!! Lupa text aku, aku dah pesan kalau dah bangun terus text aku. Ni dia tak text, siapa tak bengangkan!? "

Hannis! Stop laaa marah. Haiioooo -.- Ngeeee! Hannis marah? Tidaklah. Aku dengan Irfan okay je ni haa. Sebab aku berSABAR :)) Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment