Wednesday 16 May 2012

Ya Allah :'(


Hai :) Hari ni aku fikir sesuatu. Yang amat sukar untuk diselesaikan bagi akulah. Ada orang cakap " Orang yang berkahwin then bercerai ni semua kerana kemanisan rumahtangga diorang habis. Oleh kerana, sebelum kahwin sudah bercinta, panggil sayang, dah romantik but after kahwin, tu semua dah tak ada " Bila dia berkata begitu, aku jadi terfikir....

Perlukah aku melepaskannya? Atau meneruskannya? Aku fikir dan fikir, aku rasa macam nak lepaskan dia but aku tahu dia tak akan lepaskan aku melainkan aku ada lelaki lain :/ Aku sayang dia, sayang sangat sangat tapi benda tadi tu, ayat tadi tu buat aku macam terfikir seketika..Perlu ke aku meneruskan hubungan aku dengan dia?? Ya Allah :'(

Salah aku kerana terlalu mencintainya, salah aku terlalu bagi muka kepadanya, salah aku kerana membalas cintanya, salah aku kerana membuat maksiat dengannya :'( Ya Allah...Kau bagikanlah aku kekuatan, kau bagikanlah aku kesedaran. Begitu juga dengan dia Ya Allah :'(

Perjalanan aku masih jauh, jauhhhhhh! Aku tak tahu apa yang akan jadi pada masa akan datangkan? Hmm harap sangat..... :'(((

No comments:

Post a Comment