Thursday 22 December 2016

ALLAHU! LAMA GILA TAK UPDATE!!

Hi guysss! Dah lama aku tak update blog. Last aku update masa diploma punya last paper. Sekarang aku dah degree nak masuk sem3 and dah bergelar isteri dan bergelar ibu katako! Percaya ke idokkkk hahahahahahhaa kahwin ngan siapa? haaaaa IRFAN laaaa hahaha dah ada anak wehh dengan dia! cam tak caya jeee but itu laa kenyataannya. Ni anak aku dok mmmm mmmm mmm hahahaha wait baby, mama nak update blog. K

Huishhhh!! Aku sekarang dah extend dua sem disebabkan oleh si comel ni laa. Tak sanggup weh aku nak tinggal dia, nak belajar lagi so aku decide untuk meng extend kan diri aku dan jaga anak aku sampai dia besar sikit. sikit jaaa hahaha pastu makcik aku laa jaga pulak. oppss!

Anak aku dah 4 bulan lebih. Lahir 12/8/2016 dekat Hospital Shah Alam. k laaa anak aku dah bising
k byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


No comments:

Post a Comment