Thursday 12 January 2012

11/1/2012


11/1/2012, hari Khamis :') Last aku jumpa Wan Muhd Irfan. Yes, last. Lepas ni dia dah nak pergi Kulim, study. Dah lah jauh, memang lama lah tak jumpa nanti. Aku happy sangat hari ni. Aku rasa, ni date yang paling happy daripada sebelum-sebelum ni. Seriously.

Pukul1, dia call. Dia cakap dia dah sampai SU, dia suruh aku keluar. Okay, aku cakap kejap! :D Sungguh lama aku bersiap, tapi takda lah lama mana. Setakat nak jumpa dalam SU ni, nak dress up macam keluar KL ke kak? Agak lah kan? Haha lagipun, nak jumpa BF je pun bukan artis. Ops!

Aku pun keluar, jalan depan sikit nampak dah nombor plat kereta dia DAD **** . Okay, aku terus masuk dalam kereta. First question " Bibie kita nak pergi mana? " and my answer " Mana tahu youu " Seriously weh, apa je ada dekat SU ni? --' KFC? FAREED? HOT&ROLL? Oh gusii, bosan kot.

Suddenly Irfan cakap " You, takda kawasan lapang ke? I nak ajar you bawak kereta. " and my answer must be " Ada! " Okayyy! Kitaorang pergi. Dekat dengan SBCR lama tuu, jalan dia kan straight ajaa. Okay, dia pun mula mengajar. Ya Allah, mulut dia -.- Pokpekpokpekpokpek! Awak, diam boleh? Nak je aku cakap macam tu. Hm. Fikir excited bawak kereta je, kalau tak dah stop car blahhh :O Hahaha

Okay, saya dah bosan. Seriously, kereta dia tak best :( Tak macam kereta dekat Metro Driving. Sudah tamat sesi membawa kereta. Bella text, dia cakap now dia and the geng dekat Fareed. Okay! " Sayang, jum! Gerak Fareed. Member I semua kat sana. " Dia hanya mengikut sahaja HAHA

Dah sampai Fareed, ttbe Irfan " Eh bie, ramainya member you. Tak nak. I segan. " Ya Allah, boleh lah kan dia. Agak berapa minit lah dok pujuk dia keluar duduk sekali. Tapi dia tak nak jugak. Okay fine. Takpe, member aku pun dah habis makan. Nampak diorang kat cashier, then aku segera melambai tangan dekat diorang. Then pokpekpokpek, akhirnya destinasi seterusnya adalah KFC.

Ohh yaa, Teaka nak jumpa Anas. Dah sampai KFC, baru Irfan nak keluar kereta -.- Apa lah sayang ni, pemalu sangat. Muahh! Comel sangat ni. Okay habis! Then aku dengan dia lepak dekat KFC je laaaa. Boleh Razak & Hafiz ttbe muncul. Kstop. Aku pun berborak lah dengan Irfan. Irfan tak habis-habis bahan aku. Dia cakap " Eh bibie, tangan you banyak bulu laa. " Tu satuu, ada lagiiiiiiiiii " Eh bibie, dah laa gigi you senget. " Okay, sabar je lah. Takpe, dah biasa :)

Lepas tuu, pergi Hot & Roll pulak. Banyak tempat kami pergi tapi hanya dalam SU sahaja :D Ahakks! Irfan nak sangat rasa Hot&Roll di SU nii. Aku pun bawak lah, sekali respon dia lepas dah  melantak Crispy Pizza Beef " Biasa je lah sayang, I tak suka manis. " Okay, ituu je lah respon dia akhir nyaaa :O

Then, kami and the geng pergi melawat Ecah, tempat dia kerja :D Irfan tak nak ikut tapi aku nak dia ikut jugak. Ye laa, last jumpa kot. Kau tak yah ngada, ikut je kami ni HAHA. Okayy, Irfan ikut je laaa :D Dah melawat Ecah, kami melawat Moshi pulak. Di tempat kerja nyaa. Kedai RM2 :D 

Di situu, Irfan ada beli kan aku Bear kecik je, ye laa mana nak ada bear besar RM2 kan? Wakluuuu! Aku dah happy sangat kut. Thanks Irfan! I loikkee! Shomel bear yang dia pilih tuu. KECIK MACAM DIA JUGOK :D Okay, dah takda sape nak melawat lagi. Kami pun balik. Aku dengan Irfan gerak dekat kereta Bella and the geng tunggu aku kat Fareed.

Okay, now part yang paling sedih. Dah sampai dekat depan kedai Fareed, dia parked situ jap. Okay part ni aku suka tapi aku sedih :') Kata-kata sweet dia keluar. He said " Bibie, ni last kita jumpa. Lepas ni kita dah tak jumpa dah. I sayang you sangat-sangat. Bibie kat sini jangan gatal-gatal. Ingat I and so on. Seriously aku rasa nak nangis, tapi aku tahan :'D Then aku keluar kereta, lambai tangan dekat dia. Then terus carik member aku.

Sambung lah lepak dekat Fareed. Gelak punya gelak, then dah letihh. HAIHHHHHH, but! Aku rasa happy gila kut. Thanks Allah :)

No comments:

Post a Comment