Monday 16 January 2012

CEMBURU :/


Honestly, aku bukan seorang yang kuat gila cemburu. Tidak langsung. Nak keluar dengan kawan perempuan? Silakan, nak comment, IM, walling and so on? Silakan but jangan curang :) And dia pun tak boleh nak kongkong aku. Prinsip couple aku " Fair " . Kau boleh, aku boleh and kau tak boleh, aku pun tak boleh. Aku tak suka kalau sorang boleh, sorang tak. Then gaduh, timbul rasa tak puas hati. Tu yang paling aku tak nak.

But! Bila aku kenal dengan Irfan, aku jadi lain. Tiba-tiba rasa kuat gila cemburu. Macam cemburu buta. Maybe sebab dia macam tu, so aku pun ikut macam tu. Mana boleh kalau dia cakap tak boleh tu tak boleh ni tapi dia buat. Aku kena ikut prinsip aku, FAIR :D So, aku pun sekarang dah jadi macam cemburu gila. Even dia dengan cousin dia pun. Teruk kan? :(

Aku benci, bila cemburu mulalah rasa sakit hati. Sakit sangat weh :'( Aku cepat nangis but bukan depan dia. Bila malam, perghhhh mulalah kan. Aku cuba nak buang sikap cemburu buta aku ni. Tapi, aku susah. But I will try my best :'D Aku tahu aku boleh, sebab cemburu bukan aku yang dulu so aku boleh buang perasaan cemburu ni, InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment