Tuesday 24 January 2012

Akhirnyaaaaaaaa :D


Seperti apa yang awak awak awak tahu, saya dah In relationship with him again :) Alhamdulillah. Dia terima aku balik and aku pun dah janji tak akan ulangi kesilapan yang lalu. InsyaAllah. Now aku dah okay, lepas dah share semua masalah aku dekat EYNA GREEN, aku rasa macam released gila. Plus pulak dia bagi advice dekat aku, sebab benda yang aku lalui sama dengan apa yang dia pernah lalui sebelum ni.

Bukan masalah aku yang paling teruk rupanya ada lagi yang teruk daripadanya. Dia boleh bersabar takkan aku tak boleh? Dia cakap " Kita kalau rasa jealous ni cakap je dekat dia, terus terang je. I dah selalu sangat, so dah rasa terbiasa. Kita kena percaya dia, tu je yang paling penting. " Aku suka aku suka! Lepas apa dia story semua, aku fikir balik. Aku kena percaya dia. Apa yang penting, aku sayang dia & dia sayang aku. Sudahlah tu :) 

So Hannis, jangan fikir bukan-bukan sangat. Kau tahu yang dia sayang kau cukuplah. Okay? Jangan buat apa yang dia tak suka lagi kalau betul kau sayang dia. Please! Jangan kehilangan dia buat kali ke-2. Ingat janji kau dekat dia, faham! Eeeeeeee :O Jangan ikut perasaan sangat, jadi matang sikit, jangan nak cepat marah, jangan nak nangis bila something tu happen. Faham Hannis? Bukan kau sorang, ada lagi dasyat daripada kau :) Heee

Thanks again tu makwe saya, EYNA GREEN :*


No comments:

Post a Comment