Thursday 19 January 2012

Cuma cakap :/


Aku sekarang tengah gaduh dengan Irfan -..- Perkara biasa~ Aku just nak luah kan, melalui blog ni :( Maybe lepas ni takda lah tension sangat kan Hannis? :D

Semalam, Irfan suruh aku call but suddenly dia cakap member dia ajak main kad jap. Aku pun macam bengang lah kan? Takpe, tunggu. Then dia buat bodoh je dengan aku. Lama sikit baru text, dia cakap now dia dekat snooker dengan member dia. Laaaaaa! Lagi buat aku takda mood kan? Thanks! Yang aku bengang nyaa, lepas balik dari snooker tak text aku sepatah pun -..- Aku time tu memang lah dah tidur but aku bangun solat subuh ingat ada laa text dari dia, tapi takda! Lagi buat aku bengang kan? Aku pun buat bodoh. Tinggal phone kat atas! Lantak dia situu.

Aku keras macam mana pun, tergedik jugak nak tengok phone, kot kot dia text. Memang dia text aku, *agak suka time tu* tapi dia cakap dia otw balik KL. Haaaaaa?! Tak tahu pape pun --' Okay, aku pun layan dia dingin gilerrr. Dia terasa. So aku text, dia tak reply. Lantak dia laaa. DAH LAA TAK SOLAT JUMAAT SEBAB DIA ATAS BAS SEKARANG NI -..- Eeee! Tak suka!
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

So, until now dia tak reply text aku. LANTAK! Dia tahu bengan dia, bengang aku campak laut dah kut --' K takpe, aku nak lepak dengan member aku jap lagi. Sorry fan, I will forget you sekejap. Byeeeeeee!    

No comments:

Post a Comment