Friday 20 January 2012

OVER :')


Aku dah buat satu kesalahan besar dekat Irfan and just broke up. Memang salah aku, sebab tu aku takda nak pujuk atau carik dia. Hal ni memang dah terang-terang salah aku. Apa aku boleh buat? Just ikut apa yang dia nak. Dia nak break, I'm just accept it. Aku memang rasa sangat menyesal. Aku tak tahu kenapa aku BODOH sangat buat dia macam ni. Aku tweet dengan lelaki, tu yang membuatkan pergaduhan berlaku :'(

Memang tu semua just member aku but! Aku tweet dengan lelaki, itu yang paling tak dapat nak dimaafkan. Kan Irfan? Dia cakap dia tak akan maafkan aku. So apa aku boleh buat? Maybe aku dengan dia sampai sini je. Apa barang yang dia bagi dekat aku, aku tak akan buang. Aku akan simpan :') Aku masih berharap, dia pulang ke sisiku...*Itu cuma harapan yang tak akan berlaku Hannis*

Aku terima dengan hati terbuka. Mungkin semua yang berlaku ada hikmah disebaliknya. Sabar Hannis, awak kuat bukan? Irfan, I'm so sorry. I ada you sorang je, I tak curang dengan you pun. I bukan ada orang lain. Hmmm but I tak tau benda yang I buat, benda yang paling you benci. You, take care okay? Please stop smoking but bukan demi I, demi your mom and yourself. Please? Iloveyouuuu and I gonna miss youu. Belajar elok-elok okay? Bye Irfan, thanks teman I sebelum ni and sorry again sebab bazirkan masa you bersama I. Just I harap you happy dengan yang seterusnya :')

No comments:

Post a Comment