Sunday 22 January 2012

I'm sad :(


Sejujurnya aku dengan Irfan dah okay :') Dia terima aku balik but tak buat pape relationship pun dalam FB and masih tak friend dalam FB. He knows my password but I don't. Timbul rasa tak fair dekat situ. Aku tak boleh tengok dengan siapa dengan comment, walling or IM-ing tapi dia boleh tengok dengan siapa aku buat semua tu. Aku tak berani nak mintak password dia, I don't know why.

Maybe, dengan salah aku yang menggatal dengan lelaki dekat Twitter buat aku rasa serba salah nak mintak. Biarlah apa dia nak buat, compair dengan salah kau dulu sama je :( So, aku diam tak nak cakap apa-apa walaupun hati nak sangat tahu apa yang dia buat dengan FB dia. Dah laa aku tak friend dengan dia, at least boleh tengok wall kalau aku friend dengan dia but tak...So, aku tak tahu apa-apa. Dia tahu, sebab dia on aku punya :')

And now aku dengan dia tak se happy dulu. Ye lah, masih dingin. Aku terima, sebab memang salah aku. Aku tahu ni semua berlaku pasti ada hikmahnya and now I know apa hikmah dia :') Aku dapat belajar jadi matang, terima masalah dengan hati yang terbuka walaupun hati ni sakit, aku mampu bersabar. Alhamdulillah :'D Aku tak boleh nak marah sebab aku fikir apa kesalahan aku dekat dia. So aku terima dengan hati terbuka. Walau macam mana pun, aku sayang dia sepenuh hati aku cause I know tidak ada siapa boleh replace you dalam hati I, Irfan. Trust me. I tak akan ulangi kesalahan lepas. InsyaAllah :') Love youuuu....

No comments:

Post a Comment