Tuesday 17 January 2012

Oh man :O


Okay, aku nak story pasal seorang mamat yang gila, bengong & sakai -.- Aku saja nak story pasal dia, sebab aku dah takda story lain for today. As I know, hari ni ada kelas kat Metro Driving pukul230. Then tadi pergilah, aku first time bawak VIVA kat jalan raya. Okay, takda lah susah mana pun, ngeee. Kstop! Ttbe ada sorang mamat yang agak berisi dan gelap lambai-lambai aku --' Aku pelik, ohh maybe dia haihaibyebye makcik Yati kut. Okay, aku meneruskan perjalanan then berhenti. Giliran Yana pulak :D 

Aku terus gerak kat kantin, boring kott menunggu ni. Ttbe datang lah mamat yang dok lambai-lambai tadi dengan Makcik Yati. Oh gusii, anak murid makcik Yati jugak rupanyaaaaaa -.- K buat bodoh sudah. Mamat tu pergi order air, makcik Yati pergi duduk sebelah laki dia nun sanaa! Ok, takpe. Aku watlek watpeace lah sambil minum air. Ttbe mamat badak air tuu mai kat aku, dia cakap " Haii, nak duduk sini boleh? " . Aku senyum paksa dekat dia ttbe dia duduk depan aku. Mok, baik kau tak payah mintak izin aku cenggituu -.-

Then, start lah conversation. Dia tanya aku nama apa, duduk mana & so on. Dia tanya sepatah, sepatah lah aku jawab. Haha -.- Yana & Syakira pun datang. Yeayyyyy! Bagus lah datang, takda lah aku sorang je melayan mamat mok ni. Borak punya borak, rupanya dia sebaya dengan aku. What the heckk, macam tak percaya je. Aku ingat umur dia 20 tahun dan ke atas. Muda lagi rupanya si mok ni. Now, dia kena blahh. Baguslah kan? Geli aku.

Then dia pun pulangg, aku and the geng sambung lah membawa kereta. Time nak balik, ttbe makcik Yati cakap " Hanis, budak tu kirim salam dekat kau. Ni text dia hantar... " What?! :O Dia hantar text kat makcik, eeuuuwwwwwwwwwwwwww -.- Oh lupa nak cakap, dia ada cakap Khamis ni dia nak datang tengok aku test dengan JPJ, wakluuu mok. Wa geli laaaaaaaa, report kat Irfan baru tahu :D Hahaha aku harap aku tak jumpa dia dah. Amin...

No comments:

Post a Comment