Tuesday 13 March 2012

Dugaan hidup, biasalah :)


Banyak betul dugaan dalam hidup aku, tu perkara biasalah kan? Allah memang dah aturkan macam ni hidup kita, so terima dengan hati terbuka & kita kena bersabar. Bila bercinta, biasalah kadang rasa SAYANG gila kadang rasa menyampah sebab tengah bengang tengah gaduh. Kan? Aku dengan Irfan ni, dah macam macam terjadi. Terkantoi lah, terasa lah, curang lah apa lah. Tapi kitaorang still together sebab kitaorang sayang hubungan kitaorang.

So yang penting sabar. Aku baru lepas gaduh kut? Entah laa, tengah otp ttbe dia letak. Nak bengang kenapa aku tak tahu. Haihhh, kita tak boleh nak halangkan? Malam karang dia nak keluar kot? Entah laaaaaaaaaa, aku sebenarnya tak sabar nak tunggu result. Sebab apa? Aku nak cepat sambung belajar. Kat mana ALLAH nak letak aku untuk menimba ilmu terserah lah. Aku just nak Irfan faham apa aku rasa. Dia dekat dunia U dia, dengan member dia. So aku yang kat rumah bosan, just ingat dia jeeeeeeee. Nak contact dia kalau boleh 24 hours. Hmm tapi dia tak. Sebab tuu aku tak sabar nak sambung belajar, biar dia rasa apa aku rasa. Hmmm :( 

Apa pun Wan Muhd Irfan, I love you so much. Just you in my heart. Muahhhh! :*

No comments:

Post a Comment