Thursday 10 May 2012

The Story


Wooaaaaaaa! Mengantuknya, letihnya. Hidup memang tak lari dengan dugaankan? So, nak tak nak memang kena & wajib hadapi. Aku rasa macam nak jerit " AKU LETIH!!!! LETIH!! FAHAM TAK?!! " Serious, letih. Letih nak terasa, letih nak merajuk, letih nak nangis, letih nak dengar makian, letih nak dengar kemarahan & semua letih! Hati aku ni, kalau dah boleh bersuara, dia dah bersuara. " Lelaki, please stop hurting her feeling! Please faham. I'm hurt! "

Air mata aku pun dah banyak membazir. Sampai dah tak larat nak keluar, betul! Kadang fikir, better break daripada macam ni, kan? Sampai bila? Perangai dia makin teruk, no makin teruk, perangai dia SAMA dengan lelaki yang aku benci. Aku takut. Aku takut dia akan buat benda yang sama macam lelaki yang aku BENCI buat. So, better let him go right?

Mulakan hidup baruuu, kumbang bukan seekor. Masa depan aku jauh lagi, I should stop all this! Benda ni buat aku kusut, tension & stress jer. Seriously waste time. InsyaAllah aku akan jumpa lelaki yang lebih betterkan? InsyaAllah, Allah tahu siapa yang terbaik & sesusai bagi kita.

To that boy, I'm sorry. Aku takut nak teruskan hubungan kita lagi. Sekian :) Kalau ada jodoh memang tak ke mana kan*

No comments:

Post a Comment